Pages

Tuesday, June 15, 2010

au ah

I wanna ask you one thing, if you think i don't change at all then why you are still with me since those days? If you that pessimistic then why you still hang on? I already warrant you that. I think it's okay if you give up already while i'm trying to change. However i already troublesome to you. Never be any useful at all.

And i wanna tell you one thing. If you just be patient for a while. JUST BE PATIENT. Then it might be worth for something you wait most. Your impatient will broke you someday if you always like that. Where is the hard thing just to wait? And do you remember what i said? I said i'll change little by little. You can't force people to change into a better shape just in 1 hour. my heart just not ready yet sometimes. But sometimes i try to think about it again and again how i can change my bad habit into the good one.

Intinya, gak ada manusia yang sempurna dan gak ada orang yang bisa berubah sifatnya langsung dalam 1 hari. Semua butuh proses. Entah itu proses yang cepat atau lambat. Mungkin dalam kasusku aku termasuk dalam proses yang lambat. Kamu gak bisa maksa aku bgitu aja. Aku juga butuh waktu buat memantapkan hatiku untuk berubah. Kamu juga harus sabar. Kan aku bilang kelas 2. Sekarang aku juga masih belajar dan memikirkan caranya untuk bisa berubah. You just wait and see..

SABAR.

1 comment:

  1. aku ga nuntut waktux aku cuman pengen ngeliat kegigihan niatmu. dan bagaimana carax kamu bisa berubah? aku mw tw carax

    ReplyDelete